LinkedIn – tai socialinis tinklas verslui. Čia vyksta kokybiškos diskusijos, dalyviai kuria aukštą vertę savo turiniu, tinklu naudojasi verslų savininkai arba aukštas pareigas užimantys asmenys. Anksčiau veikęs kaip didelis CV bankas, dabar LinkedIn tinklas atlieka daugybę kitų funkcijų, kurių mums aktualiausia – asmeninio ir įmonės prekės ženklų įvaizdžio formavimas.

Kviečiame į LinkedIn mokymus, kuriuos suskirstėme į dvi aiškias dalis: prekės ženklų komunikacija ir asmens komunikacija. Labai svarbu suprasti, kad daugybę prekės ženklo komunikacijos taktikų galime naudoti asmens brand’o kūrimui. Ir atvirkščiai, LinkedIn’e prekės ženklus stipriausiai atstovauja žmonės – darbuotojai ir vadovai – taigi be asmens komunikacijos jokia įmonė šiame tinkle neigyvens.

Mokymus ves dvi labai stiprios lektorės: Gintarė Surgutanovienė (agentūros SuperYou projektų direktorė, K. Simonavičiaus universiteto dėstytoja) ir dr. Dominyka Venciūtė (ISM Vadybos ir ekonomikos Vadybos dėstytoja, konsultacijų įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja).

ĮMONĖS PREKĖS ŽENKLAS

Įmonės komunikacija LinkedIn: pirmieji žingsniai
Po šios dalies dalyviai bus susipažinę su bendrais patarimais, kaip kurtis Linkedin profilį, kaip padaryti jį labiau surandamą paieškoje.
Apžvelgsime pačios platformos galimybes ir išbandytus triukus, kurie padeda pasiekti geresnių rezultatų.

45 min

Komunikacijos strategija LinkedIn
Ši dalis skirta apžvelgti žingsniams, kaip susikurti komunikacijos strategiją Linkedin, kokius tikslus keltis, kokios auditorijos pasiekiamos, kokiems tikslams kokie formatai ir funkcijos tinkamos, kaip pasirinkti kalbėjimo temas.
Po šios dalies išeis su aiškiu veiksmų planu galvoje, kurį galės įgyvendinti ir patys.

90 min

Komunikacijos analizė ir rezultatai:
Peržvelgsime organinės sklaidos analitinius įrankius: visitors, updates, followers, konkurentai.
Peržvelgsime ir mokamos reklamos įrankius (campaign manager rezultatų sekimas)

45 min

ASMENS PREKĖS ŽENKLAS

Kas yra asmeninis prekės ženklas (angl. personal brand)?
Kokie mitai gaubia asmeninio prekės ženklo sąvoką?
Kokia stipraus asmeninio prekės ženklo nauda individui ir jo atstovaujamai organizacijai?
Kodėl verta asmeninio prekės ženklo kūrimui LinkedIn socialiniame tinkle skirti laiko dabar?
Kokie yra asmeninio prekės ženklo kūrimui LinkedIn taikomi principai?
Kaip susikurti tikslinei auditorijai patrauklų LinkedIn profilį?
Kaip, koks ir kada skelbiamas turinys LinkedIn socialiniame tinkle neša didžiausią vertę? Kaip juo kurti vertę tikslinei auditorijai?
Į kokią LinkedIn asmeniniame profilyje atspindimą statistiką reikėtų kreipti dėmesį?
Gerosios ir blogosios asmeninių prekių ženklų vystymo LinkedIn soc. tinkle pavyzdžiai;
Įrankiai ir patarimai, leidžiantys efektyviau išnaudoti LinkedIn soc. tinklą stiprinant savo asmeninį prekės ženklą.

180 min

Dr. Dominyka Venciūtė – viena Lietuvoje labiausiai žinomų asmeninių prekių ženklų vystymo eksperčių, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Verslo vadybos ir analitikos programos direktorė ir dėstytoja, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) Vilniaus skyriaus valdybos narė, ką tik baigusi kadenciją, sertifikuota marketingo vadovė bei asmeninių prekių ženklų vystymo (angl. personal branding) ir rinkodaros konsultacijų įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja ir konsultantė, 2016-2018 m. vadovavo Rinkodaros ir pardavimų padaliniui ISM Vadybos ir ekonomikos universite. Su rinkodara įvairiuose kontekstuose susidurianti 10 metų, o prieš kelerius pradėjusi nagrinėti asmeninių prekių ženklų ypatumus, šiandien dr. Dominyka Venciūtė konsultuoja rinkodaros ir komunikacijos klausimais, rengia mokymus įmonėms bei padeda asmeninius prekių ženklus vystyti įvairių sričių profesionalams. Asmeninių prekių ženklų vystymo tema per pastaruosius metus skaitė pranešimus daugiau 3000-iams žmonių 30-ies konferencijų, atvirų (pvz., LOGIN 2019, LiMA Day Šiauliai 2019, LTeam konferencija 2019, Mados verslo institutas (MVI), Light House academy | Less is more at work ir kt.) ir uždarų renginių metu.

Gintarė Surgutanovienė – agentūros „SuperYou“ projektų direktorė ir Kazimiero Simonavičiaus universiteto lektorė. Turi daugiau kaip 7 metų komunikacijos strategijų ruošimo ir planavimo patirtį. Konsultuoja socialinės žiniasklaidos rinkodaros, turinio rinkodaros klausimais.

Nauda dalyviui

  • Pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu;
  • Pasidalinsime mokymų skaidrėmis;
  • Gausite elektroninę diplomo versiją – ji bus patogi pasidalinti soc. tinkluose arba atsispausdinti;
  • Dalyvius pakviesime į specialiai Jums sukurtą Facebook grupę, kurioje galėsite bendrauti ir toliau, konsultuotis ar susirasti kitų dalyvių kontaktus.

Mokymai skirti

  • Organizacijų, siekiančių sustiprinti komunikaciją LinkedIn, atstovams
  • Smulkaus ir vidutinio verslo atstovams bei prekių ženklų vystytojams
  • Visiems, siekiantiems sustiprinti savo asmeninį pozicionavimą ir komunikaciją LinkedIn socialiniame tinkle
  • Visiems, norintiems tapti matomais LinkedIn socialiniame tinkle

Norėdami registruotis į seminarus mūsų elektroninėje svetainėje spustelkite mygtuką REGISTRUOTIS esantį dešinėje pusėje arba elektroniniu paštu registracija@ada-mokymai.lt atsiųskite savo įstaigos rekvizitus, dalyvio vardą, pavardę bei telefono numerį, jei ketinate registruotis kaip fizinis asmuo atsiųskite savo vardą pavardę ir telefono numerį. Išankstinė registracija yra privaloma.

Seminarą organizuoja:

ADMINISTRACIJOS DARBUOTOJŲ ASOCIACIJA
Įmonės kodas: 301819500
Adresas: Žirmūnų g.68, Vilnius
Tel/ faks.: ( 85 ) 276 33 77;
el. paštas: info@adasociacija.lt

Lektorės: Gintarė Surgutanovienė ir dr. Dominyka Venciūtė

  • Nuotolinis mokymas spalio 13-14 d.

Kaina: 99 €