Apie mus

  • Administracijos darbuotojų asociacija (ADA) veiklą pradėjo 2008 m.  ADA steigimo tikslas – vienyti įvairių sričių, tiek viešojo tiek privataus sektoriaus, administracijos darbuotojus, išsiaiškinti jų profesinėje veikloje kylančias problemas ir padėti efektyviai jas išspręsti, organizuojant mokymus, teikiant konsultacines paslaugas ir leidžiant profesinę literatūrą aktualiausiomis temomis.
  • Nuo 2008 m. ADA paslaugas pasirinko daugiau kaip 7000 įvairių sričių specialistų, didelė jų dalis tapo asocijuotais nariais ir nuolatiniais klientais.
  • ADA – organizacija, savo rinkoje, išsiskiria kaip kainų lyderė, organizuoja plataus spektro renginius, kuriuos veda itin aukštos kvalifikacijos savo sričių specialistai, pripažinti ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Europos šalyse.
  • Mes esame tikri, kad savo klientams galime pasiūlyti optimaliausią kainos ir kokybės santykį atitinkančias paslaugas. Dėl šių priežasčių mūsų klientų ratas nuolatos plečiasi, lojaliems klientams taikome nuolaidų sistemą.
  • Administracijos darbuotojų asociacija yra įtraukta į valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo sąrašą. Patvirtinta Lietuvos Respublikos teisingumo ministro įsakymu 2014 m.

Tapti Lietuvos viešojo ir privataus sektoriaus administracijos darbuotojų konsultavimo rinkos lyderiu, sukuriančiu ir pritaikančiu efektyviausią mokymo bei konsultavimo praktiką.

Vienyti Lietuvos viešojo ir privataus sektoriaus administracijos darbuotojus, suteikti jiems visas sąlygas profesiniam tobulėjimui ir tarpusavio bendradarbiavimui.

Administracijos darbuotojų asociacija